Wednesday 27 June 2012

Hello and Assalammualaikum my dear friends :)

Sudah sepurnama aku tidak mempamirkan diri di ruangan luahan hati ini
Terlalu banyak spekulasi menghantui

Aku cuba olah cerita realiti agar menjadi teori basi
Namun ianya masih tetap segar sensasi

Makin aku diam kan diri
Makin raga aku merintis menggeletek bagai berdentum langit memberi amaran pada Bumi

Gelisah menghantui bertubi tubi
Sehingga waktu beradu aku di curi



Tuhan

Sedang apakah cubaan ini
Jasad aku kelihatan tenang tapi Roh aku bergoncang bagai nadi sedang berlari



Tuhan

Izin kan aku menikmati kasih sayang yang mekar ini
Beri kan aku ketenangan agar dapat aku lega kan kehausan sendi



Tuhan

Akan aku usaha kan segala urusan yang telah aku hajati
Andai kan-Kau melunturkan hitam dan menggantikan nya dengan yang lebih suci

No comments:

Post a Comment