Monday 16 July 2012

Hello and Assalammualaikum my dear friends :)

Mereka kelihatan begitu terdesak untuk meraih cinta
Memperuntuk kan segala hanya kerana ingin berdua

Haruskah kau buru air mata
Haruskah kau ukir sendu nestapa

Sedangkan kasih yang kau pinta tapi luka yang terpalit ke jiwa
Semua ini akan melumpuhkan semangat yang sukar dipulihkan semula

Namun disaat kau kehilangan dia
Naik mahupun turun Kawan kekal ada

Sentiasa bermastautin menjadi kau punya
Sentiasa terpaku menunggu walau pernah kau ludahkan nya merata

Seharusnya yang suit itu adalah kenangan kita
Serimbun waktu untuk Sahabat yang mungkin akan terhakis kerana kejamnya peristiwa

Akan aku tanam sedalamnya agar tiada siapa boleh mengambil aku punya harta
Akan aku semadikan tanpa mempersoalkan apa-apa 

Terima Kasih untuk kerahan tenaga
Tubuh layu namun tetap kemudi jua

Kerja gila meratah usia sememangnya sukar dipercaya
Kekentalan kita melebih berkobarnya semangat anak Teruna 

Ini sangat hebat Kawan
Ingin aku ulangi tapi kita tidak mungkin berkesempatan

Andai tiba lagi saat kurang kewarasan
Aku harap kau dapat seimbangkan

Aku tak dapat lagi menjadi peneman angkutan
Aku hanya dapat menghidu perkhabaran dari yang dibualkan

Dan bak kata Yuna Zarai setiap gambar ada cerita
Dengan pantas aku menyokong kenyataan nya

Koleksi meredah Bumi tercinta akan dipamir di Muzium yang berpenjaga 
Kalian tidak perlu risau akan proses pengawalan nya 

Apa-apa pun SALAM RAMADHAN semua
 Berpuasa lah sebelum tubuh terpaksa bersukat dari meratah nikmat-Nya :) 

 PTDH = Penghuni Tetap Dalam Hati

No comments:

Post a Comment